søndag den 13. juli 2014

Yes jeg har været ude at sejle!

En af mine fobier har længe været at sejle. Rigtig skidt når manden min, nu har købt en båd.
Men jeg lærte mig selv, at det var ok at flyve, så fra himlen er jeg nu gået igang med at blive venner med vandet.
I går var der næsten vind stille, kun en meter pr. Sekund, solen skinnende og vi havde besøg af et hold rigtig gode venner, så nu skulle det være!
Med madkurv og redningsvest begav vi os ud i Louns bredning med kurs mod Sundsøre. 
Vi tøffede hele vejen derover, spiste en velfortjent frokost, og derefter gik det hjemad igen, denne gang med lidt mere fart😉 Se! der er kølvand!
Jeg havde en rigtig god oplevelse, jeg blev ikke søsyg som jeg ellers troede jeg ville blive og jeg var ikke utryg på noget tidspunkt.
Så det var en rigtig god oplevelse, nu skal jeg bare snart afsted igen, mens den gode følelse er i kroppen, så skal jeg nok få lært at være på vandet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar