mandag den 22. juli 2013

Så er krukkerne fine igen

Min veninde kom på besøg. Hun kommenterede mine krukker, hun var specielt vild med en, den var fuld af brændenælder.
Øv, jeg er altså ikke så god til det der med blomster.
Ikke at jeg ikke kan lide blomster, jeg kan bare ikke rigtig finde ud af, det der, med at sætte dem sammen og få flotte krukker ud af det.
Og hvis jeg alligevel prøver... ender det med brændenælder.

Så nu har jeg fundet på noget andet, jeg planter sten og glas.
Jeg har ikke lavet glas der skal passe lige netop til dette formål, men jeg har været lidt rund i gemmerne og har fundet lidt forskelligt.
Når jeg så kommer på arbejde igen, kan jeg lave noget der er lidt mere krukke venlig.
Men jeg syntes trods alt at krukkerne er blevet meget fine.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar