lørdag den 8. september 2012

Dumme hunde

Mine to ellers så dejlige han hunde har været oppe at slås!
De havde nært ædt hinnande, og så over en god bid, surt.
Der ene bløder fra næsen og den anden fra poten.
De har godt nok været hårde ved hinnanden.
Vi havde lige været en tur i skoven med og da vi kommer hjem og de har fået linen af, skal de lige ha en god bid hver, så taber jeg en tredie på gulvet og fanden er løs, de flyver lige i kødet på hinnanden.
Jeg må ring efter husbonden min for at få hjælp, og det vare ca. 10 min, inden han kommer.
Jeg syntes det føles som timer, inden  da har jeg fået skilt de to kamphaner ad, men den ene ligner mere en ulykke end den anden.
Dumme hunde. Det vil jeg ikke ligge navn rtil, så nu søger jeg et nyt hjem til den ene!
Så er der nogen der mangler en dejlig springer som skal være ene hund, har jeg den dejligste og ellers mest kærlige han, der mangler et nyt hjem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar